Reismee Linda Kagie

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Linda

Reacties

Reacties

Dinie

Ik ga helemaal niet met je mee. Ik wens je een leuke reis

Chantal Hagen

Lieve Linda,

Heel veel plezier en geniet van je reis. Ik volg je op je blog. Altijd leuk!

Ali Willemsen

Goede reis en veel plezier in Canada!

Ferry

Hoi Linda (en ook Lieke natuurlijk).
Heeeeel veel plezier en geniet ervan.

Christine

Hoi Linda en Lieke
Een hele goede ries geniet er maar lekker van

Kevin

Hallo daar, zijn jullie al geland? Last van jetlag, noodlanding, taalbarrière? Je moet ons wel een beetje op de hoogte houden hè, het bijhouden van een blog is een grote verantwoordelijkheid!

Maar ook wel veel plezier hoor! =)

Karin

Hoi Linda , heel veel plezier en een goede reis. Ik volg je regelmatig op je blog.

Ingrid

Hoi Linda. Ik had je moeder aan de telefoon en zij vertelde dat je een eigen blog hebt. Ik ben het gaan opzoeken en heb je gevonden. Ik wil je heel veel plezier wensen, geniet ervan. Het is een hele ervaring die je opdoet. En het is voorbij voordat je het weet. Groetjes en tot mails Ingrid. Ook groetjes van de andere

Jil

Haha Linda, ik zie jou al bezig met die wasbeertjes (nog liever zie ik Lieke daarmee bezig!!). Alles went en over 2 dagen ben je volgens mij al een volleerde Ranger!!
Succes + groetjes,
Jil

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active