Reismee Linda Kagie

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Linda

Dinie

Ik ga helemaal niet met je mee. Ik wens je een leuke reis

Chantal Hagen

Lieve Linda,

Heel veel plezier en geniet van je reis. Ik volg je op je blog. Altijd leuk!

Ali Willemsen

Goede reis en veel plezier in Canada!

Ferry

Hoi Linda (en ook Lieke natuurlijk).
Heeeeel veel plezier en geniet ervan.

Christine

Hoi Linda en Lieke
Een hele goede ries geniet er maar lekker van

Kevin

Hallo daar, zijn jullie al geland? Last van jetlag, noodlanding, taalbarrière? Je moet ons wel een beetje op de hoogte houden hè, het bijhouden van een blog is een grote verantwoordelijkheid!

Maar ook wel veel plezier hoor! =)

Karin

Hoi Linda , heel veel plezier en een goede reis. Ik volg je regelmatig op je blog.

Ingrid

Hoi Linda. Ik had je moeder aan de telefoon en zij vertelde dat je een eigen blog hebt. Ik ben het gaan opzoeken en heb je gevonden. Ik wil je heel veel plezier wensen, geniet ervan. Het is een hele ervaring die je opdoet. En het is voorbij voordat je het weet. Groetjes en tot mails Ingrid. Ook groetjes van de andere

Jil

Haha Linda, ik zie jou al bezig met die wasbeertjes (nog liever zie ik Lieke daarmee bezig!!). Alles went en over 2 dagen ben je volgens mij al een volleerde Ranger!!
Succes + groetjes,
Jil