Reismee Linda Kagie

Hoera een tweede zoon!

Ja een bevalling gaat snel. Vandaag heeft Flip een 'broertje' gekregen. Het is duidelijk van een andere vader, want dit mannetje is helemaal zwart. Hij heeft een wondje bij zijn neus omdat hij waarschijnlijk uit het nest gevallen is. Hij is iets groter dan Flip. Vandaag zijn ze nog gescheiden van elkaar maar morgen worden ze in dezelfde kooi gestopt. Flip is gisteren verhuisd naar een echte kooi. Het is een oude vogelkooi. Nu is het gevuld met takken zodat hij kan leren klimmen. Ook heeft hij water en voedsel. Ik voed hem nog steeds via een injectiebuisje maar dat is nu 3 keer op een dag en dat wordt morgen 2 keer. Hij is bijna zo ver om helemaal voor zichzelf te zorgen. Flip houdt erg van zijn nieuwe kooi. Eerst was het wel even wennen voor hem. Toen ik hem voor het eerst in zijn nieuwe kooi wilde stoppen, klom hij zo hard als hij kon, terug op mij. Maar nu vind hij het helemaal geweldig daar. Als hij rondloopt, loopt hij heerlijk te kletsen en telkens als mensen naar hem gaan kijken, probeert hij ze weg te jagen. Gelukkig weet hij dat ik zijn moeder ben want bij mij doet hij helemaal niks. Als ik mijn hand in de kooi stop, komt hij gelijk bij me zitten. Erg leuk om te zien! Ik hoop alleen dat hij wel lief gaat zijn voor zijn vriendje die hem morgen komt vergezellen.

De rest van de dagen worden vooral gevuld met verven. De klusjesmannen werken hard om nieuwe eekhoornkooien te bouwen en daarvoor moeten wij alles groen verven. Maar voordat het groen geverfd kan worden, moet er eerst een witte deklaag op gesmeerd worden. En dan dan met zo'n 50 palen en grote houten platen... Het is nu even doorwerken want we krijgen zoveel baby eekhoorntjes binnen, dat we de ruimte ook echt snel nodig hebben. De dagen van werk worden ook langer en we zijn steeds drukker. Babyseason is hard werken, maar het is erg leuk om al die kleine baby's te zien.

Reacties

Reacties

Ferry

Hoi Linda,

Een beetje druk gehad de laatste tijd maar vandaag weer even al je avonturen gelezen.
Heel leuk!

susan

gefeliciteerd met je tweede zoon. Heeft hij ookal een naam? Ben benieuwd of de twee vriendjes zullen worden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active