Reismee Linda Kagie

Een schattig bever verhaaltje

Ik had nooit gedacht dat ik in mijn hele leven een bever een massage zou geven en al helemaal niet dat Lotje het nog fijn zou vinden ook... De dierenarts had als advies gegeven dat het goed zou zijn als we af en toe de buik van de bever zouden masseren omdat ze nog steeds last heeft van gas in haar buik. Ik vond het een raar en grappig advies maar als het goed voor de bever is, dan doen we het maar...

Dus vol goede moed ik ging naast Lotje zitten om haar te masseren. Ze lag alleen op haar buik dus ik kon er niet zo goed bij. Ik probeerde maar een beetje bij haar zij te kroelen. Blijkbaar vond ze wel lekker wat ik deed want ze rolde op haar ene zij zodat ik beter bij de buik kon en viel daarna in slaap. Ik vond het zo schattig.Toen ik er uiteindelijk wel een beetje genoeg van had en dus stopte, werd ze weer wakker. Ze genoot er dus echt van. Ze piepte of blaaste ook helemaal niet. Ik voelde me een goede moeder. Ik wist niet dat een bever masseren zo leuk en lief kon zijn! Ik was helemaal trots!

Of het echt geholpen heeft, weet ik niet maar ze heeft na een week wel eindelijk gepoept dus dat is fijn. Grappig dat je zo blij kunt worden als iemand poept.

Een andere nieuwe ervaring heb ik gisteravond gehad. Ik ben naar de bioscoop geweest en niet zomaar een bioscoop maar een super size bios. Ik heb nog nooit zo'n grote bioscoop gezien. Het heeft 17 verschillende zalen en wat er natuurlijk ook niet kan missen is een Burger King, Pizzahut en Starbucks (die zie je echt overal in Canada).

En dan ben ik zo'n grote, super deluxe bioscoop en dan ga ik naar een stomme film. Best grappig! De film was the Artist. Het is de eerste stomme film die ik in mijn leven gezien heb. Ik moest in het begin wel wennen dat er helemaal niet gesproken wordt. Lieke en ik hadden popcorn maar we durften het niet te eten omdat het misschien wel meer herrie zou maken dan de film zelf. Maar het niet-praten wende al snel. Ik vond het een leuke film en een leuke nieuwe ervaring vanuit een mega-bioscoop in Langley. Het is gaaf om zo'n film te zien in deze tijd met alle technieken en 3D-films. Wat nog een voordeel was: omdat ze niet spraken, kon ik de film goed volgen! Dus ik snapte de film ook nog eens!

Reacties

Reacties

Dinie

Knap kind! Een ontspannende massage geven! Toch de verkeerde studierichting gekozen? En dan zelf ontspannen in de bios. Popcorn nog wel opgegeten?

jil

Haha, ik weet nog wel iemand die kan profiteren van zo'n massage.......

Linsey

Haai Lin! Hahahaa een massage cursus doen eenmaal in Nederland:p, en dan een studio beginnen?! haahhaaa Als je in Nederland ben gaan we ook snel naar de film hoor, die date staat al lang ;-) Havee fun chickie X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active